Brumlovka. Vítejte! Představujeme novou vizuální identitu.

Brumlovka. Vítejte! Představujeme novou vizuální identitu.

Společnost Passerinvest Group, stojí za urbanistickou proměnou této lokality, která patří k největším projektům svého druhu v Evropě. Rozvojem celé oblasti se Brumlovka stala plnohodnotnou městskou čtvrtí a původní název administrativního areálu BB Centrum byl tak postupem doby překonán. Přirozeným vývojem se tak v dubnu 2022 nově vrací, resp. pro mnohé stále zůstává, místopisné označení lokality Brumlovka.

Brumlovka. Vítejte.

 „K rozhodnutí ke změně názvu nedošlo ze dne na den. Touto myšlenkou jsme se ve firmě zabývali několik let. Vnímali jsme zpětnou vazbu od místních obyvatel i lidí, kteří zde pracují, a to v rámci naší každodenní činnosti. Zhruba před rokem jsme uskutečnili větší průzkum mezi obyvateli Prahy, ve kterém název Brumlovka rezonoval mnohem výrazněji a přirozeně, přestože i název BB Centrum byl široké veřejnosti poměrně známý. Nicméně i v souvislosti se strategií naší firmy, která se o udržitelný rozvoj lokality Brumlovka dlouhodobě stará, změna názvu na Brumlovku byla nakonec jasnou volbou. Od jara tohoto roku tak bude změna loga i nové grafické identity patrná přímo v místě, navíc ji podpoříme komunikační kampaní jak on-line, tak v tisku či outdooru,“ vysvětluje Kristýna Samková, Head of Marketing and PR, Passerinvest Group, a.s.

Mise značky: Brumlovka je čtvrť, kde se dobře pracuje i žije    

Změna názvu s sebou přináší i novou grafickou podobu značky. Zelenkavá barva značící čistotu, zeleň, pozitivní komunikaci a tmavě modrá barva podtrhující důvěru, bezpečí, lidskost, stabilitu a dlouhodobou udržitelnost. Nová značka tak v sobě nese svoji misi a podporuje hodnoty této lokality.

 Brumlovka je zelená, Passerinvest modrý

"Ruku v ruce s přejmenováním na lokalitu Brumlovka došlo k modernizaci loga a nastavení nové komunikační identity celé společnosti Passerinvest Group. „Obecně došlo ke zjednodušení původního loga a všech firemních materiálů, které nyní firma používá. Nově zvolená tmavě modrá barva akcentuje hodnoty jako je férovost, lidskost, patriotismus, důvěra i odpovědnost, které naše firma zastává a dlouhodobě komunikuje,“ dodává Kristýna Samková.

Úplnou tiskovou zprávu naleznete na stránkách passerinvest.cz

Marketingový tým, Passerinvest Group, a.s.




zobrazit všechny aktuality